Aftellen :-)

21 september 2014

Binnen 2 weken (4 oktober om precies te zijn) is het zover, dan vertrek ik richting Zuid-Oost-Azië voor enkele maanden. Op het programma staat een 3-weekse met Joker naar Laos, dan een dag of 10 in de buurt van Bangkok in mijn eentje, tot Nele daar op 5 november zal aankomen. Dan gaan we vanuit Bangkok eerst richting Noord-Thailand, tot in Chiang Mai. Vandaar per vliegtuig naar Hanoi; Vietnam bezoeken we van noord naar zuid en dan via Cambodja terug naar Bangkok, waar we op 20 januari de terugvlucht naar Zaventem nemen.
Maar daar denk ik nu nog lang niet aan, eerst genieten! En via deze blog mogen jullie meegenieten :-)

1. Mich:
    21 september 2014
    Ik wens je een super toffe reis toe, geniet met volle teugen en laat ons hier thuis af en toe eens mee genieten ( ik kijk er al naar uit)
    Groetjes en goede reis !!
    Mich
  2. Tina D'heer:
    Veel plezier!
  3. Lien Van Belle:
    21 september 2014
    Goeie reis, karolien, 4 maanden vliegen voorbij, dus de boodschap is: genieten vanaf dag 1. hopelijk heb je een fijne groep mee de eerste weken... groetjes
  4. Debbie Van Schoors:
    22 september 2014
    Geniet van deze unieke reis!
  5. Dirk Dedoncker:
    22 september 2014
    Ik ben nu al jaloers ;-) Ik kijk zeer uit naar je prachtige reisverhalen. Geniet er van en wees voorzichtig!
    Dirk
  6. Cindy:
    22 september 2014
    Spannend, spannend..Ben benieuwd naar je verhalen!
    Geniet ervan!!!!!!!!
  7. Françoise Bousse:
    22 september 2014
    Même si j'espère qu'on aura encore l'occasion de se voir avant ton départ :-) je te souhaite déjà un super voyage!
    Profite un maximum :-)
  8. Pascal:
    22 september 2014
    Geniet er met volle teugen van Karolien. Wij zullen van hieruit lekker meegenieten dankzij jouw verslag!
  9. Natalie Deschacht:
    22 september 2014
    Ben superbenieuwd naar je avonturen. Veel plezier zal een fantastische reis worden, geniet van elk moment!
  10. Ellen lefever:
    23 september 2014
    Oooooooooooh ik wil mee:-)
  11. Annick Pollefoort:
    25 september 2014
    Leuk dat we mogen meegenieten!
  12. Gerd:
    28 september 2014
    Hallo Karolien,

Dit wordt wellicht de mooiste periode uit je leven :-). Geloof me, I enjoyed it 'velly' much! En dat wens ik jou ook van ganser harte! Maak er een mooie periode van, ik lees met plezier je belevenissen tussendoor mee, al ga je natuurlijk niet naar ZO-Azië om uren te mailen :-).
    Wou dat ik er bij kon zijn :-).
    Groetjes,
    Gerd
  13. Greet:
    2 oktober 2014
    Super, Karolien! Geniet ervan!
  14. De vroegere buurvrouw Josette:
    2 oktober 2014
    Geniet ten volle! We kijken uit naar de updates van een waarschijnlijk meer dan unieke ervaring!
  15. Benedicte Eneman:
    2 oktober 2014
    Amai, heerlijk! Geniet ervan!!! Ik ben al benieuwd naar de verhalen...
  16. Frans Van Geel:
    Karolien,
    Van harte heel fijne periode gewenst in Azië ! Geniet van alles ! Bedankt voor het mogen meedelen in en meeleven met uw ervaringen.
  17. Rani:
    4 oktober 2014
    Prachtige reisplanning! Één tip: hou je er niet te veel aan vast en ga waar de wind je heen brengt!! ;) Tot over enkele maanden!